most people read many research articles, and then find non-financial or interested because it is always Matcol reading that does not work logo real as the logo design requires deep thinking and imagination,
and speed of performance-Fi individual has the prospects of acreative and innovative can that even if the holding pen and paper Journal, but the technology has intervened in all our commercial and non-commercial online. to look at some forms and slogans the real world by looking at companies that have a strong presence on the internet and more of these companies, organizations or bodies have a real presence on the Internet and through the achievement of successful business strategies and creativity, especially in the logo or Logos their own If we look carefully at the logos on the electronic scene ... We find the following characteristics:
- Commitment 2 color only to change my any hair
- must be the colors easy to distinguish between dark and light
- not flashy in the logo and more successful logos are characterized by simple text and drawings
- the logo must make the customer think of your company at a glance from the Logos of your So it must be simple enough so that the logo the customer can understand just by looking at him
- Do not to interfere with the Logos of your abundance and showiness number of colors and exaggerated lines
اغلب الناس تقرا العديد من الأبحاث والمقالات وبعد ذلك تجدها غير مالية او مهتمة لأنها دائما ماتقول ان القراءة لا تقوم بعمل شعار حقيقي حيث ان تصميم شعار يتطلب تفكير عميق وخيال واسع وسرعة اداء
فاي فرد يتمتع بافاق ابداعية وقدرة على الأبتكار يستطيع ذلك حتى لو كان ممسكا بقلما و بورقة جورنال لكن التكنولوجيا تدخلت في جميع اعمالنا التجارية والغير ت...جارية عبر الإنترنت .
لننظر الى بعض اشكال وشعارات العالم الحقيقي من خلال النظر الى الشركات التي لها حضور قوي على الأنترنت فأكثر هذه الشركات أو المنظمات أو الهيئات لها حضور حقيقي على الإنترنت وذلك من خلال تحقيق استراتيجيات عمل ناجحة وبالأخص ابداعهم في الشعار او اللوغو الخاص بهم
فاذا نظرنا بتمعن في الشعارات الموجودة على الساحة الإليكترونية ... نجدها تتميز بالآتي :
-الإلتزام بلونان فقط لاغير لأي شعر
-يجب ان تكون الآلوان سهلة التمييز بين الغامق والفاتح
-عدم البهرجة في الشعار فاكثر الشعارات الناجحة هي التي تتميز بالبساطة نصا ورسما
-الشعار يجب ان يجعل العميل يفكر بشركتك بمجرد لمحة منه على اللوغو الخاص بك لذلك يجب ان يكون الشعار بسيطا كفاية حتى يستطيع العميل فهمه بمجرد النظر اليه
-لاتقم بالتشويش على اللوغو الخاص بك بكثرة البهرجة وكثرة الألوان والمبالغة في الخطوط
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق
ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.